Santiago Carrillo e Mario Soares, xuntos en Ferrol

O 9 de setembro a Asociación Fuco Buxán celebrará un acto público de homenaxe a Santiago Carrillo. Xunto coa poesía e a música galega haberá intervencións do mundo sindical, social e político. O acto conta coa colaboración de diversos Concellos da comarca de Ferrolterra, a Fundación 10 de Marzo, e a adhesión de múltiples entidades e personalidades, tanto de Galicia coma de fóra.
Así mesmo, intervirá un amigo persoal de Santiago, Mario Soares, expresidente socialista de Portugal.
Esta é unha homenaxe que se foi atrasando desde principios de ano. Santiago é socio de honra da Asociación Fuco Buxán desde novembro de 2003. A súa contribución á consolidación democrática en España, ás ideas da esquerda e a defensa dos traballadores fan deste un acto sentido.

One thought on “Santiago Carrillo e Mario Soares, xuntos en Ferrol

  1. Ha sido uno de los actos más EXACTOS de FUCO. Atrás queda el trabajo intenso de un verano. Creo que todo funcionó como un mecanismo de relojería y eso no se improvisa.
    Fue emocionante y riguroso al mismo tiempo. Pero como la dialéctica es un juego de contrarios, hay un matiz que sí quisiera señalar: hubiese sido justo y necesario darle a CARMEN, la compañera de Santiago, un mayor protagonismo en el homenaje. Sólo las palabras de Ana Balletbó no parecen suficientes para sus merecimientos y su significado.
    Por una vez, la prensa estuvo a la altura de lo exigido. Como dato curioso, me remito al ABC del jueves 8 en el que se habla de “merecido homenaje” y de Carrillo como impulsor señero de la Democracia.

    De cualquier modo, los que estuvimos allí, sentimos, vía corazón, vía cerebro, un potente soplo de aire fresco: era la voz del nonagenario Santiago hablando desde la sabiduría y el compromiso, con la mirada puesta en el futuro.

    Salud a todos

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s